dilluns, d’octubre 23, 2006

ANY DE BOLETS


Any de bolets.
Aquest any si. Aquest any hi ha bolets a Sòria i el diumenge que ve hi haurà expedició. En Paulino el divendres passat em va trucar dient-me que aquest any es fan bolets fins i tot a l’autopista. No cal que digui que em vaig quedar astorat de que tingués el meu número de telèfon. Es veu que ens estima més del que em pensava. En Josep Maria, en Pere i jo anirem a veure que passa.
Noto que els vells que vam inaugurar aquestes expedicions a Sòria estan ja molt passats: en Sureda posa excuses a venir, en Melendez ha de cuidar-se dels nets, en Baltrons fa la cuina nova i no pot anar-hi i sense contar-hi l’Oller és l’unic que té l’excusa definitiva.

En fi com aperitiu
Aquí teniu la foto del bolet que ha trobat en Mia a un lloc que en diuen El Carrilet que no sé on cau.

2 Comments:

Blogger A Contra Vent said...

Quina enveja! Però us equivoqueu: cap al Nord, sempre s'ha d'anar cap al Nord. Que també se n'hi fan i no els cullen. I són més cultes, nets, civilitzats i feliços.

4:24 p. m.  
Blogger A Contra Vent said...

Afageixo. Entreu primer en aquesa adreça: www.tocatsdelbolet.com.
És un consol en els moments difícils, quan no se n'ha trobat cap al món real.

9:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home