diumenge, de febrer 11, 2007

L'OS DE BALENA

L'os de balena
Davant de tantes peticions sobre l'os de balena no tinc més remei que parlar-ne.És una història molt petita.
Aquest os era un tros d'una vertebra de balena d'un tamany bastant gros. La cama de l'os deuria fer uns 60 cm. i el nucli era un bloc més o menys cúbic que tindria uns 25-30 cm. de costat. Jo vaig fer correr que l'havia trobat en una platja de Menorca, en el període que vaig estar allà fent el servei militar, però no era veritat ja que el que va passar era que me'l va donar un brigada que estava allà mateix amb mi. De fet demostrava la presencia de balenas grans al Mediterrà i per això em va semblar interessant i el vaig portar cap aquí al acabar el servei. Quant em vaig casar el vaig recuperar i el teniem a casa al xalet de SAFA on viviem i allí deuria ser on en Josep Maria el recorda de petit. Quan vam anar a viure a Barcelona l'os va començar a fer nosa i com que a més a l'avia li feia una mica de cosa un os d'un animal mort a casa el vàrem llençar, Y jamas de supo de el...

2 Comments:

Blogger A Contra Vent said...

Ohhhhhhhhhhh (de pena)

9:20 a. m.  
Anonymous Anònim said...

veus, aquesta mania de llençar coses...

7:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home